Klagomålshantering
Vem framför jag mina klagomål till?
Ni har möjlighet att skicka in en klagomålsblankett till skolan direkt om det är något som inte motsvarar dina förväntningar eller som ni är missnöjd med i ert barns utbildning. Vi rekommenderar att ni i första hand framför ert klagomål/åsikt till ert barns mentor på Campus Manilla. Om ni inte lyckas lösa problemet och ert missnöje kvarstår vänd er till rektor så att verksamheten själv får möjlighet att agera.
Ni kan framföra ert klagomål/åsikt antingen via följande blanketten eller som ett meddelande här på vår hemsida.
Den ifyllda blanketten skickas via e-post till rektor@campusmanilla.se eller med vanlig post till:
Rektor
Campus Manilla
Manillavägen 32–36
115 21 Stockholm
Ni kan även lämna in blanketten i brevlådan utanför receptionen.
Rektor kommer vidarebefordra klagomålet till berörd personal. Ärendet kommer att utredas, följas upp och dokumenteras.